Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Al onze items zijn gebruikte artikelen met de nodige gebruikerssporen, dit wat wij gezamelijk als brocante liefhebber juist zo kunnen waarderen. Mocht je twijfelen over de staat van een artikel en evt. aankoop neem dan contact met ons op.

Klachten 

 Mocht je een klacht hebben over ons horen wij dit natuurlijk graag als eerste! Wij zullen er alles aan doen om jou bestelling naar behoren te verwerken of weer retour te nemen. 

Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Placemat. Hooglander liggend

WIL JE MEER?

MELD JE AAN OM ALS EERSTE DE NIEUWSTE PRODUCTEN TE ZIEN!
We sturen je geen spam. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.