Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

Als u een artikel in de webwinkel heeft gezien wat u graag wilt kopen klikt u op het desbetreffende artikel. Bij het artikel staat In winkelmand. Als u hierop drukt komt het artikel in het winkelmandje terecht. Van daaruit kunt u de stappen volgen om het artikel te bestellen.

  • Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een ander adres of afhaalpunt.

U kunt dit aangeven bij de optie Ander aflever adres.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het afhalen van uw bestelling is geen enkel probleem. Neem even met ons contact op om een dag en tijd af te spreken.

  • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Heeft u een bestelling geplaats? Dan krijgt u automatisch een mailtje met uw order via het door u opgegeven email adres. Is deze niet binnen gekomen? Kijk even in uw spam. Of neem even contact op. Dan kijken we waar het is misgegaan en sturen u alsnog een bevestiging van uw order.

  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Ja dat kan te allen tijde. Geef het zo snel mogelijk aan ons door en we zoeken met u naar een oplossing. Bij annuleren van de order horen we dit graag binnen 2 uur na plaatsing. Dit om te voorkomen dat uw order al verstuurd is.

  • Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Bij nieuwe artikelen kunnen we altijd kijken of we deze nogmaals kunnen bestellen. Bij oude artikelen word dit lastiger. Schroom niet om het te vragen. We kunnen altijd voor u kijken of we alsnog aan het artikel kunnen komen of iets vergelijkbaars.

 

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  1. Via iDeal (NL)
  2. Via Bancontact (B)
  3. Wilt u het artikel afhalen? Geen probleem dan kunt u dit contact of met pin bij ons betalen.
  • Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bij bestellingen die betaald zijn via de webwinkel worden binnen 2 werkdagen verstuurd.

Wilt u het liever zelf overschrijven? Dan is dit afhankelijk wanneer het bij ons op de rekening staat. Na ontvangst word het binnen 2 dagen verstuurd.

 

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Over het algemeen worden bestellingen de volgende dag bij afgeleverd. Houd er rekening mee dat het met drukkere dagen zoals de feestdagen er iets vertraging in kan zitten.

U krijgt na het wegbrengen van u pakket hier altijd melding van via de mail. Op deze manier kunt u het pakketje volgen en weet u exact wanneer het word afgeleverd.

  • Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Bij elk artikel kunt u zien of het op voorraad is en hoeveel er nog op voorraad zijn.

Heeft u er meer nodig dan op voorraad? Neem even contact op dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

We proberen alle artikelen zo snel mogelijk na te leveren. We gaan hierover altijd met u in overleg.

  •  Wie levert mijn bestelling?

Al onze pakketten worden verstuurd via Post NL. Deze zullen het pakket bij het door u opgegeven adres afleveren.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Bent u niet thuis tijdens de bezorging word het pakket afgeleverd bij uw buren of het dichtstbijzijnde afhaal locatie. U ontvangt dan een briefje in uw brievenbus. Bij de afhaal locatie word uw legitimatie bewijs gevraagd. Vergeet deze niet mee te nemen. Wilt u niet dat het pakket bij uw buren word afgeleverd? Geef dit even aan bij uw order. Dan kunnen we dit op uw pakket vermelden.

  • Kan ik een bezorgafspraak maken?

Helaas is dit met pakketjes van Post NL niet mogelijk. Wilt u het pakket liever een andere dag ontvangen? Dan is het wel mogelijk dat we deze later voor u verzenden.

 

Retourneren

  •  Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bestellingen mogen binnen 2 weken retour gestuurd worden zonder opgaaf van reden. Graag zijn we hiervan wel op de hoogte. Stuur even een mailtje mocht u iets terug willen sturen. De kosten van het retour sturen zijn voor de klant zelf. Bij het retour sturen van een pakket kunnen wij niet aansprakelijk gehouden worden mocht het niet of kapot aankomen.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten van het retourneren zijn voor de afzender.

  • Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Niet tevreden over je aankoop? Geen probleem. Laat het ons weten dat u iets terug stuurt.

Let op na ontvangst van uw bestelling kunt u het binnen 2 weken naar ons retour sturen.

  • Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Nadat we uw pakketje in goede orde hebben ontvangen wordt het bedrag binnen 2 werkdagen naar u teruggestort. De verzendkosten worden niet terug gestort.

  • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Is uw bestelling niet compleet of is er iets beschadigd, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst. We gaan dan met u op zoek naar een passende oplossing.

Placemat. Hooglander liggend

WIL JE MEER?

MELD JE AAN OM ALS EERSTE DE NIEUWSTE PRODUCTEN TE ZIEN!
We sturen je geen spam. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.